loading...
شیک مدل | مدل لباس جدید
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 298 1392/05/19 نظرات (0)

http://aksmodel.rozblog.com

صبر کن

عشق که شکل گرفت

لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود

و ذهن

پاک می شود از غبار

آن وقت

با من باش ، همیشه ی من !

.

.

.

همین که قاصدکی را ،

فوت کنی

تا عطر نفس هایت

را با خود بیاورد

برای دلم کافیست . . .

.

.

.

مـردنَــم را آرزوستــــ

اگـــر آرامگــاه ِ ابـَـدی آغــوش ِ تــو بـاشــد . . .

.

.

.

چرا دیوونگی نسبت به حساب نمیاد؟

مثلا بگن تو چه نسبتی باهاش داری؟ منم بگم دیوونشم  . . .

.

.

.

به تو که میرسم مکث میکنم !

انگار در زیباییت چیزی را جا گذاشته ام ، مثلا …

در صدایت ، آرامش

یا در چشم هایت ، زندگی

.

.

.

ﻋﺸــــــﻖ …

ﻧــــﻪ ﭘــــﻮﻝ ﻣﯿﺨــــﻮﺍد …

ﻧــــﻪ زیبایــــی …

و ﻧــــﻪ هیــــچ چیــــز دیگـــــه ….

ﻓﻘـــــــــــﻂ ” ﺩﻭ ﺗــــﺎ ﺁﺩﻡ ” ﻣﯿﺨــــــــﻮﺍﺩ …

ﺗﺎﮐــــــــﯿﺪ ﻣﯿﮑﻨــــﻢ : ﺁﺩﺩﺩددﺩﺩﻡ …!

.

.

.

از روزی کـه تــو پـا بـه زمــیـن گــذاشـتــی

گــرم شــدنــش آغــاز شــد!

و هـنــوز دانـشـمـنـدان در پــی ایـنـن

کــه چــرا یـخ هــای قــطــب جــنــوب آب مـیـشــوند !

.









.

.

ای کاش که من پیر شوم در بغلت

با دست تو زنجیر شوم در بغلت

پرواز پر از حس رهایی ست ولی

ای کاش زمین گیر شوم در بغلت

.

.

.

عـــ ـشـ ــق میتواند …

فـاحشهـ بســازد از فرشته هـا …

اگــر معـشـــوق اشـتبـاهـ ـی باشــد …

.

.



.

.

هرجای این سرزمینی باش !

فقط هرروزخنده هایت رابرایم پســــــــــــت کن . . .

.

.

.

بادبادک ها هرچقدر هم که اوج بگیرند هنوز با نخ اسیر زمین اند !

من اما با تو …

با آغوش گرمت …

با تمام بوسه هایت …

روی همین زمین به اوج میرسم

.

.

.

اگر فکر کردى ازت خوشم میاد

و برام خیلى عزیزى و دلواپستم

و اگه نبینمت دلم برات تنگ میشه

براى اولین بار درست فکر کردى !

.

.

.

چقدر خوشحــ ــال بود شیطــ ــان وقتے سیبــ را چیدم …

گمان مے کرد فریب داده استــ مرا

نمے دانستــ تو پرسیده بودے :

مرا بیشتر دوستــ دارے یا ماندن در بهشــ ــتــ را

.

.

.

دیـگـر هـیـچ مـزه ای دلـچـسـب نـخـواهـد بـود . .

مـن تـمـامِ حـسِ چــِشـایـی ام را . .

رویِ لـبـانـت . .

جـا گـذاشـتـه ام . .

.

.

.

عاشقی می کنم!

لـــــج می کنم!

بد اخلاق می شوم!

دست خودم نیست …

ساعت و زمان هم ندارد!

تــــــــو که نباشی …

زندگی به کام من تلخ است ..

.

.

.

گفتم:دوسم داری ؟

گفت:بچه ای برو بزرگ شو !

رفتم بزرگ شدم اما انقدر بزرگ شدم که یادم رفت دوسش داشتم…!

.

.

.

لاف می زدم که فراموشت خواهم کرد !

کجایی که ببینی این روزها توبه ی من از گرگ ها هم مرگ تر است …

.

.

.

هوایت را به سمت من کج کن …

این روز ها بدجور نفس تنگی گرفتم ، میگویند هوا آلوده است

هر هوایی که تو در آن نباشی آلوده است !

.

.

.

مـادربـزرگ مـی گفـت:

قلبـــت که بــی نظـم زد

از همیــشه عاشق تـــری . . .

اشکــت که بــی اختیــار ریخــت

از همیــشه دلتنــگ تـــری . . .

شبــت کـه بـا درد گذشـــت

فکــرت از همیــشه درگیـــرتـر سـت

.

.

.

صحبت از “دیروز و امروز و فردا” نیست ،

صحبت از توست و تو یعنی “همیشه”

.

.

.

دست هایم را دایره وار دور دلت حلقه میکنم عزیزکم …

مبادا فکر کنی “داستان اسارت” است ،

این حکایت را به “زیاد خواستنت” تعبیر کن

.

.

.

برای مَن

همین از تو گفتن !

“زندگیست”

.

.

.

چشمانت همرنگ قهوه است…

تلخ اما…

اعتیاد آور

.

.

.

اشتراکِ

من و دریا

دل شوره هایی ست

که درونمان موج میزند

اما هیچ کدام

تو را نمک گیر نکرد

.

.

.

تمام خستگی هایت را یکجا میخرم …

تو فقط قول بده صدای خنده هایت را به کسی نفروشی . . .

.

.

.

فاصله بین ذهن و دل ، عقل و عشق ، منطق و زندگی …

عظیمترین فاصله هاست

.

.

.

ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ

ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ

ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ

ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ

.

.

.

عاشق زنی شده ام

“که بوی مردانگی اش”

غرور مردانه ام را…

دیوانه میکند !

.

.

.

“تو” …

همان لطف خدایی که داشتنت شامل حال من شده است !

.

.



.

.

پرچم یه پسر زمانی بالاست که

ﻭﻗﺘﯽ ﻗﻠﺐ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﺵ ﺭﺳﯿﺪ ..

ﻋـــــــﺎﺷﻘﻮﻧﻪ ﭘﺎﯼ ﻃﺮﻑ ﺑﻤﻮﻧﻪ ﻭ ﻭﻓـــــــﺎ ﺩﺍﺭ ﺑﺎﺷﻪ !!

.

.

.

ارزشمندترین مکان هایی که میتوان در دنیا حضور داشت :

در فکر کسی

در قلب کسی

و در دعای کسی …

.

.

.

در سینمای چهار بُعدی چشمانت

برنده هفت سیمرغ بلورینِ

بهترین تماشاچی می شوم…

.

.

.

ای دلبر ما مباش بی دل بر ما

یک دلبر به ، به که دوصد دل برما

نه دل بر ما نه دلبر اندر بر ما

یا دل بر ما فرست یا دلبر ما

.

.

.

نفس شاید دلیلی باشد برای زندگی اما بی شک “تو” بهانه ی آنی

.

.

.

قلب تو قلب منه

دوری تو درد منه

خوشی من بودن تو

نبودنت مرگ منه

.

.

.

قـــلمم به نـوشتـــن نمی آیــد!

بـــه چِــشـمـانـَم خیــره شـو ؛

عــاشــقــانــه هــــای ِ مــَـرا بــخــوان …

.

.

.

در صدا کردن نام تو

یک «کجایی؟!» پنهان است

یک «کاش می‌بودی»

یک «کاش باشی»

یک «کاش نمی‌رفتی»

من نام تو را

حذف به قرینه‌ی این همه دلتنگی و پرسش صدا می‌زنم…

.

.

.

لبخند تو

معجزه ی شیرینی است

که رؤیای بهشت را

در دل ِآدم زنده می کند…!

.

.

.

همه میگویند چشمانش رنگارنگ است

اما من میگویم

چشمانش عسلیست

نه برای رنگش

برای اینکه شیرین ترین لحظاتم

در چشمان او خاطره شده اند . . .

.

.

.

پشت حـــــرف‌های یه مرد

پشت نوازش‌ ها

… سرزنش‌ ها

پشت تـــمام نـــگاه‌ های معنی‌ دار

پشت ســـکوتش

پشت لبخـــند‌ های پــر از رازش

عـــشقیست

پـــنهان تر از محبــت زنانه

.

.

.

ﺩﺭ ﻣﺮﺩ ﻫﺎ حسی ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﺍﺳﻤﺸﻮ ﻣﻴﺬﺍﺭﻥ ” ﻏﻴﺮﺕ “

ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺲ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺎ ﻣﻴﮕﻦ “ﺣﺴﺎﺩﺕ “

ﺍﻣﺎ…

ﻣﻦ ﺑﻪ ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﻴﮕﻢ ” ﻋﺸـــــــــــﻖ “

ﺗﺎ ﻋﺎشـــق نباشی

نه غیرتی میشی نه حـســود !

.

.



.

.

بعضی آدم ها را نمی شود داشت ، فقط می شود یک جور خاصی دوستشان داشت !

بعضی آدم ها اصلا برای این نیستند که برای تو باشند یا تو برای آن ها !

اصلا به آخرش فکر نمی کنی ، آنها برای اینند که دوستشان بداری

آنهم نه دوست داشتن معمولی نه حتی عشق ،

یک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کم نیست …

این آدم ها حتی وقتی که دیگر نیستند هم در کنج دلت تا ابد یک جور خاص دوست داشته خواهند شد !

.

.

.

عشق اگر عشق باشد ؛

هم خنده هایت را دوست دارد ،

هم گریه هایت را ….

هم شادی ات را دوست دارد ؛

هم غم هایت را …

هم لحظه های شادابی ات را می پسندد ،

هم روز های بی حوصلگی ات را …

هم دقایق پر ازدحامت را همراهی میکند ،

هم دقایق تنهایی ات را …

عشق اگر عشق باشد ،

هم زیبایی هایت را دوست دارد ،

هم اخم هایت را در روزهای تلخی …

هم سلامتت را می پسندد ،

هم روزهای گرفتاری و بیماری همراهی ات می کند …

عشق اگر عشق باشد ،

با یک اتفاق ،

تو را تعویض نمی کند ،

همراهی ات می کند تا بهبود یابی …

عشق اگر عشق باشد ،

هر ثانیه دستانش در دستان توست ،

در سختی و آسانی …

تا ابد ..
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اين وب سايت در پايگاه ساماندهي جمهوري اسلامي ايران ثبت شده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2528
  • کل نظرات : 603
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 171
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 666
  • باردید دیروز : 1,139
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 666
  • بازدید ماه : 6,575
  • بازدید سال : 73,497
  • بازدید کلی : 18,893,530
  • کدهای اختصاصی
    شیک مدل,مدل لباس جدید,مدل مانتو دخترانه ایرانی 94 ،مدل لباس ریون ،لباس دکلته شیک،لباس های پاییزی زنانه 2015 ، مدل لباس زمستانی زنانه،کت و پالتو بسیار شیک زنانه، زیباترین لباس های نامزدی 2015 ،مدل لباس حنابندان 2015، لباس بله برون بسیار زیبا، مدل های لباس بچگانه، آرایش و میکاپ عروس 2015،مدل آرایش زنانه ، مدل مو زنانه و دخترانه 2015