loading...
شیک مدل | مدل لباس جدید
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 503 1392/02/01 نظرات (0)

اس ام اس تیکه دار اردیبهشت ۹۲


 عکس   اس ام اس تیکه دار اردیبهشت 92  http://aksmodel.rozblog.com

عزیزم اونی که با دیدنت ” کــــف ” میکنه دلستره نــــه مــــن ….:|


* * *


کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام؟؟؟!!!…

که حالا تلفن خوش خیالت تو را…

مشترک مورد نظر من میخواند…؟!

مورد نظر شاید…ولی مشترک…!؟

هه…گفتم که خوش خیال است…!!!

من + تو = محال

* * *


حـرف حـق مـی زنـی عـزیـزم

ولـی بـایـد یـاد بـگـیـری

هـر حـقـیـقـتـی رو تـو صـورت طـرف مـقـابـل تـُف نـکـنـی

روح و روان آدمـا از هـر حـقـیـقـتـی عـزیـزتـره

* * *


یــکی بــرای هــر نـــفــــس حــــوایـی دارد

و

دیگـــری هـــوایــی بــرای نــفــس هایـش نـــدارد !

* * *

بـا اعصاب من بـازی نکن

بخـوام باهات بـازی کنــم شهربـازی میشی!

* * *

چه کسی برای عشقبازی من

شعر اتل متل خواند

که تو پا ورچیدی

* * *

داشتنت حقیقتاً رؤیای قشنگی بود.

اما واقعیتش

نه ثانیه ای خوشی داشت

نه خاطره ای مرور کردنی،

و نه هیچ چیز دیگر!

فقط درد داشت…

* * *

فقط برای دلخوشی!

جیب تمام مکالمه امروزت را گشتم.

به دنبال یک دوستت دارم الکی.

نبود که نبود…

* * *

هیــــــس !!!

آرام تر..

مگر سر اورده ای با این همه ســــــــَر و صـــــــــدا؟!…

برو..

هروقت دل آوردی برگرد..

* * *

تو همان سنگـِ در جویبار روزگاری

و من

همان آب روان

هرچه و هرطور که میخواهی باش

من

کار خودم را خواهم کرد!

* * *

با “یکی بود یکی نبود” شروع می شود این قصه …

با “یکی ماند ، یکی نماند” تمام !

یکی من بودم یا تو ، مهم نیست …

مهم قصه ایست که تمام می شود !

* * *

سلام روزگار… چه میکنی با نامردی مردمان..
من هم ..اگر بگذارند …
دارم خرده های دلم را…
چسب میزنم… راستی این دل … دل می شود ؟

* * *

تا قیامت هم خیانت کنم

باز حساب مان

پاک نمی شـــود!!!!

* * *

نمی بخشمت

ولی فراموشت می کنم

همیشه به همین سادگی از ادمای بی ارزش می گذرم . . .

* * *

روی زمــیــنــی زنـدگـی مـی کــنــیــم که خــودش رو ” جــــو ” گرفته !

دیگه تــکـلـیـفــ آدمـــاش مــعــلـومه ….!

* * *

مدتهاست
چتـــــر منطق را بر ســـــر گرفتــــــه ام!
تا باران “عشـــــق” را
تجربـــــه نکنم!
دیگر توان مقابلـــــه با
تب و لرز
برایـــــم باقی نمانــــده است!!!

* * *

خسته شدم از آدمایی که موقع رفتن میگن :
تو خیلی خوبی ! من لیاقت تو رو ندارم !
بــــــی لیــــــاقــــــت هــــــای عزیــــــــز !
لطفا برای رفتن یهـ ذره خلاقیت به خرج بدین … !

* * *

هی فلانی !

رفتن حق همه ی آدمهاست…

فقط خواستم بدونی ،

اگه مونده بودی..

*بهارم*قشنگ تر بـــود …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اين وب سايت در پايگاه ساماندهي جمهوري اسلامي ايران ثبت شده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2528
  • کل نظرات : 603
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 171
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,075
  • بازدید ماه : 17,079
  • بازدید سال : 99,088
  • بازدید کلی : 18,919,121
  • کدهای اختصاصی
    شیک مدل,مدل لباس جدید,مدل مانتو دخترانه ایرانی 94 ،مدل لباس ریون ،لباس دکلته شیک،لباس های پاییزی زنانه 2015 ، مدل لباس زمستانی زنانه،کت و پالتو بسیار شیک زنانه، زیباترین لباس های نامزدی 2015 ،مدل لباس حنابندان 2015، لباس بله برون بسیار زیبا، مدل های لباس بچگانه، آرایش و میکاپ عروس 2015،مدل آرایش زنانه ، مدل مو زنانه و دخترانه 2015